REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.tikela.pl

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Sklep www.tikela.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

 

  • Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.tikela.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

 

  • Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.tikela.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

 

  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

    • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),

    • Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),

    • Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 1823),

    • Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  • FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie internetowej www.tikela.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.

 

  • FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.tikela.pl umożliwiający utworzenie Konta.

 

  • FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.tikela.pl l umożliwiający złożenie Zamówienia.

 

  • KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

 

  • KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

  • KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.

 

  • PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

 

  • REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.

 

  • SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.tikela.pl.

 

  • SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Nierejestrowana działalność gospodarcza Artur Bogucki Sady 94a, 49-100 Niemodlin, NIP: 7540018616 tel.: +48 530 44 77 30 adres poczty elektronicznej (e-mail): tikela.studio@gmail.com lub biuro@tikela.pl

 

  • UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

 

  • USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.

 

  • USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

 

  • ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

 

§ 3

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  • Sklep www.tikela.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet, wyłącznie na rzecz Konsumentów.

 

  • Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

 

  • Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.

 

  • Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.

 

  • Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

 

  • Zamówienia można składać:

 

    • poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień Sklep www.tikela.pl – 24 godziny na dobę przez cały rok,

    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: tikela.studio@gmail.com

    • telefonicznie pod numerem: +48 530 44 77 30

  • W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji konta w sklepie.

 

  • Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

 

  • Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.

 

§ 4

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  • Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.

 

  • Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.

 

  • Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta  z jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.  

 

  • Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:

    • potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,

    • formularz odstąpienia od umowy,

    • niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.

 

  • Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

 

  • Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (paragon fiskalny), który będzie dołączany do Produktu.

 

Założenie konta w sklepie internetowym

Administratorem podanych danych osobowych jest Artur Bogucki Sady 94a, 49-100 Niemodlin Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych, dostępne są pod adresem www.tikela.pl 2. Bezpośredni kontakt możliwy jest pod adresem:tikela.studio@gmail.com lub biuro@tikela.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: a. utworzenia konta użytkownika, co jest niezbędne do świadczenia tej usługi w sklepie internetowym (art. 6. 1.b RODO); b. obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6.1.f RODO); c. (w przypadku wyrażonej zgody marketingowej) przesyłania ofert handlowych na podany przy rejestracji adres e-mail, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6.1.f RODO). 4. Dane będą przetwarzane do momentu usunięcia konta lub do momentu ustania ewentualnych roszczeń. Dane przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowych będą przetwarzane do momentu jej wycofania. 5. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi hostingowe, serwisowe, doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, serwis IT. Dane mogą być także udostępnione do operatora płatności w przypadku płatności on-line lub za pośrednictwem kart płatniczych. 6. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem. Podanie danych jest niezbędne do założenia konta w sklepie internetowym, ich niepodanie uniemożliwi utworzenie konta.

Zakupy w sklepie internetowym bez rejestracji konta

Administratorem podanych danych osobowych jest Artur Bogucki Sady 94a, 49-100 Niemodlin Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych, dostępne są pod adresem www.tikela.pl 2. Bezpośredni kontakt możliwy jest pod adresem:tikela.studio@gmail.com lub biuro@tikela.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: a. realizacji zamówienia (art. 6.1.b RODO); b. obsługi płatności i prowadzenia rozliczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie rachunkowości i podatków (art. 6.1.c RODO); c. obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi uzasadniony interes Administratora. (art. 6.1.f RODO); d. (w przypadku wyrażonej zgody marketingowej) przesyłania ofert handlowych na podany przy rejestracji adres e-mail, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6.1.f RODO). 4. Dane będą przetwarzane przez 6 lat od momentu realizacji zamówienia lub do momentu ustania ewentualnych roszczeń. Dane przetwarzane w oparciu o udzieloną zgodę będą przetwarzane do momentu jej wycofania. 5. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi hostingowe, serwisowe, doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, serwis IT. Dane mogą być także udostępnione do operatora płatności w przypadku płatności on-line lub za pośrednictwem kart płatniczych. 6. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem. 7. Podanie danych jest niezbędne do dokonania zakupu. Podanie danych wymaganych do obsługi i rozliczenia płatności jest obowiązkiem ustawowym w zakresie przepisów podatkowych i rachunkowych. Brak podania danych identyfikacyjnych podmiotu może uniemożliwić wystawienie faktury oraz może naruszać przepisy prawa.

§ 5

SPOSOBY PŁATNOŚCI

  • Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

    • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,

    • płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (Autopay.pl). Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

 

  • Dostępne formy płatności w ramach płatności Autopay.pl:    Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard Mastercard Electronic, Maestro"

 

  • W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

 

  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

 

  • W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 95 2490 0005 0000 4004 4848 0062 Alior Bank SA Artur Bogucki Sady94a 49-100 Niemodlin W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.

 

  • W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

 

  • W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.

 

  • Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

 

  • W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

 

§ 6

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

  • Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.

 

  • Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:

    • Czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu:

 

  • zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy lub

  • pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności albo

  • przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku zamówienia towaru, którego nie ma na magazynie a termin jego wykonania jest określony w karcie produktu - zwykle 14 do 21 dni. 

    • Dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

 

  • Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

  • Zakupione w Sklepie Produkty Klient może odebrać osobiście pod adresem: Artur Bogucki Sady 94a 49-100 Niemodlin

 

§ 7

REKLAMACJA PRODUKTU

  • Reklamacja z tytułu rękojmi.

    • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

 

    • Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: tikela.studio@gmail.com lub biuro@tikela.pl lub pisemnie na adres: Artur Bogucki Sady 94a, 49-100 Niemodlin

 

    • W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

 

    • Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Artur Bogucki Sady 94a, 49-100 Niemodlin

 

  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.

    • W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.

    • Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.

 

Administratorem podanych danych osobowych jest Administratorem podanych danych osobowych jest Artur Bogucki Sady 94a, 49-100 Niemodlin Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych, dostępne są pod adresem www.tikela.pl 2. Bezpośredni kontakt możliwy jest pod adresem:tikela.studio@gmail.com lub biuro@tikela.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: a. rozpatrzenia i obsługi reklamacji złożonej w związku z zakupionym produktem (art. 6. 1.b RODO); b. obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6.1.f RODO); 4. Dane będą przetwarzane do momentu usunięcia konta lub do momentu ustania ewentualnych roszczeń. 5. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi hostingowe, serwisowe, doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, serwis IT. Dane mogą być także udostępnione do operatora płatności w przypadku płatności on-line lub za pośrednictwem kart płatniczych. 6. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem. Podanie danych jest niezbędne do założenia konta w sklepie internetowym, ich niepodanie uniemożliwi utworzenie konta.

§ 8

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

 

  • W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

 

  • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Artur Bogucki Sady 94a 49-100 Niemodlin

 

  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

 

  • Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

 

  • Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.

 

  • Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

  • Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

 

  • Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.

 

  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

    • w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

 

  • Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

 

Administratorem podanych danych osobowych jest Artur Bogucki Sady 94a, 49-100 Niemodlin Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych, dostępne są pod adresem www.tikela.pl 2. Bezpośredni kontakt możliwy jest pod adresem:tikela.studio@gmail.com lub biuro@tikela.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: a. obsługi procesu zwrotu zakupionego produktu (art. 6. 1.b RODO); b. obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6.1.f RODO); 4. Dane będą przetwarzane do momentu usunięcia konta lub do momentu ustania ewentualnych roszczeń. 5. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi hostingowe, serwisowe, doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, serwis IT. Dane mogą być także udostępnione do operatora płatności w przypadku płatności on-line lub za pośrednictwem kart płatniczych. 6. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem. Podanie danych jest niezbędne do założenia konta w sklepie internetowym, ich niepodanie uniemożliwi utworzenie konta.

§ 9

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  • Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

    • zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,

    • prowadzenie Konta w Sklepie.

  • Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

  • Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

 

§ 10

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  • Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

 

  • Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

    • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.

    • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.

 

  • Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

    • komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,

    • dostęp do poczty elektronicznej,

    • przeglądarka internetowa,

    • włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

 

  • Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

 

  • Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

 

  • Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

§ 11

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: tikela.studio@gmail.com lub biuro@tikela.pl

 

  • W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

 

  • Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

 

  • Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

 

§ 12

WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  • Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

    • Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta).

 

    • Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: tikela.studio@gmail.com lub biuro@tikela.pl

 

    • Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).

 

    • Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

 

  • Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

 

§ 13

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  • Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.tikela.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 13 pkt 3) są własnością marki Tikela z siedzibą Sady 94a 49-100 Niemodlin reprezentowanej przez Artura Boguckiego zamieszkałego w Sady 94a 49-100 Niemodlin i Stanisławę Piasecką zamieszkałą w Sady 94a 49-100 Niemodlin jako twórcy przedmiotów sprzedawanych przez sklep www.tikela.pl. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.tikela.pl, bez zgody Usługodawcy.

 

  • Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.tikela.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

 

  • Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.tikela.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.tikela.pl użyte są w celach informacyjnych.

 

§ 14

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.

  • W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

  • Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

  • Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).

  • Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

  • Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

GODZINY OTWARCIA:

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK  7.00 - 19.00

SOBOTA  9.00 - 14.00

Tikela

Sady 94a

59-100 Niemodlin

 

tel.: +48 530 44 77 30 Artur

tel.: +48 781 010 915 Stasia

 

e-mail: biuro@tikela.pl

e-mail: tikela.studio@gmail.com

 

www.tikela.pl

Created by Tikela ©  -  Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

Wszystkie Prawa Zastrzeżone